WECall telesale
Sales

Sales

providing grip on Customer Communication

Wij durven te beweren: wij halen meer omzet uit telefonische acquisitie dan andere contactcenters. Wij danken dit succes door per campagne een scherpe strategie te formuleren. Door agents individueel te coachen en on-the-job te trainen. Door continue data en resultaten te analyseren om de telesales strategie aan te finetunen en betere resultaten te boeken.

We provide grip on customer communication because communication matters.

Wecall, wesell

Wecall’ers zijn ongekend sterk in telemarketing. Hun meerwaarde zit in:

  • dagelijkse, on-the-job training en coaching
  • dagelijkse analyse en reflectie van de sales strategie
  • inspirerende werk omgeving: binnen wecall leren we van elkaars successen
  • een sterke prestatiedrang die aangewakkerd wordt door een geweldige teamspirit, super incentives en uitjes
  • de positieve vibe binnen wecall waarin ontwikkeling van talent en verbetering van skills centraal staat

Cold Calling

De managers van wecall beheersen de kunst van Cold Calling als geen ander. Zij geven agents on-the-job training in verkooptechniek en telefoontactiek. Zo boekt wecall ongekend goede resultaten. wecall ziet niet alleen directe sales als dé conversie. Ook verhoging van klanttevredenheid, verbetering van de merkbeleving, voorkomen van retentie en het starten van een nieuw aftersales traject worden nagestreefd. We don’t just call, wesell.

Direct contact

telesales

Winback

Wecall’ers luisteren goed. Weten in korte gesprekken issues te doorgronden en tot de kern van de ontevredenheid van uw klanten te komen. En vervolgens een opbouwend gesprek te voeren en de klant weer terug te winnen. W welcome back …

Direct contact

wecall telesales

Up Selling

We love Up Selling. wecall ziet het als een sport om de besteding per klant steeds op te voeren. Het liefst door alleen die calls te plegen waar Up Sell mogelijk is. Het blijft wél een spanningsveld tussen NU die conversie scoren of om met jouw klant een Up Sell proces in te gaan waar op langere termijn meer omzet uitkomt. Wecall’ers worden getraind om wél de commerciële kansen af te tasten zonder de waardering en het vertrouwen te schaden van klanten in jouw organisatie.

Direct contact

telesales center

Cross Selling

Wij schakelen slim. Overweegt zorgvuldig: waar liggen de meeste kansen voor Cross Selling? Hoe filteren wij de meest profijtelijke calls uit grote klantbestanden? Welke behoefte spreken we aan om extra verkopen te realiseren? Wecross sell.

Direct contact

telesale center

Retentie

Wij zien ook in retentie mogelijkheden. Klanten die bellen om op te zeggen, bieden ongekend veel informatie. Wecall’ers worden getraind om de reden van opzegging te achterhalen. Om het gesprek om te buigen naar een positievere mindset. Wij luisteren, tonen begrip en wijzen de klant op oplossingen.

Direct contact

callcenter
Clip-path

Partner met wecall

Jij hebt meer profijtelijke klantcontacten nodig? Spreekt onze manier van werken u aan? Laten we dan een afspraak plannen om de mogelijkheden te bespreken.

Neem contact met ons op

Kom wecall versterken

Ben je een mensen-mens? Heb je de ambitie om sterker te worden in telemarketing of klantenservice? Dan is wecall op zoek naar jou. In dat geval: bel ons via 071-711 00 20.

Bekijk onze vacatures

© 2020 all right reserved

Website: Donkeys & Co.