Service

Services

providing grip on customer communication

wecall, we provide customer service. Wij werken als een kameleon en passen ons tot in de puntjes aan om als verlengstuk van uw organisatie de zorg voor inbound & outbound klantcontacten uit handen te nemen. Wij bouwen aan die zó positieve beleving rond uw merk, bedrijf of organisatie. Zelfs in de kortste gesprekken. Onze mensen zijn sterk in luisteren en gevat reageren en schakelen snel om beloftes waar te maken.

Good Customer Service costs less than unhappy customers do.

Wecall, we service

Wij zijn expert in telefonische service. Wij houden de connectie met uw doelgroep warm. Zorgen dat u telefonisch bereikbaar bent én vooral optimale telefonische service biedt. Wij lossen klachten op en buigen klantontevredenheid 180 graden om. Wij laten klanten ophangen met een glimlach op hun gezicht.

  • Inzet van kwalitatief hoogwaardige agents omdat binnen wecall ontwikkeling van talent & verbetering van skills centraal staat
  • Dagelijkse on-the-job training & coaching van onze agents
  • Supergemotiveerde agents dankzij een geweldige teamspirit, super incentives & uitjes

Customer Service

Consumenten verwachten 24/7 of in ieder geval tot 21 uur ’s avonds terecht te kunnen bij uw organisatie. Hebben zij dringende issues met uw product, of gebruiksvragen buiten kantoortijden? Dan is de waardering ook groot als dat nu & per direct wordt opgelost. Zéker als dit kan zonder in de wacht te staan. Onze ervaring is dat optimale bereikbaarheid en een geweldige customer service ongekend veel betekent voor de beleving rond uw merk, bedrijf of organisatie.

Direct contact

teleservice

Klachtafhandeling

Wij nemen graag de verantwoordelijkheid voor klachtafhandeling. Onze mensen hebben een goed luisterend oor en staan klanten altijd professioneel te woord. Wij zijn sterk in het ombuigen van gesprekken. Van het aanhoren van klachten tot indruk maken op uw ‘koning klant’. Laat uw klanten hun hart luchten bij de professionals van wecall. Om online negatieve reviews te voorkomen.

Direct contact

WECall teleservice

Telefoniste service

Een flinke stroom aan inkomende gesprekken kan veel druk leggen op uw organisatie. Uw consument eist dat u bereikbaar bent, wil niet steeds doorverbonden worden, of lang in de wacht staan, weet inkomende gesprekken gestructureerd te verwerken en schakelt snel om beloftes waar te maken. Als een kameleon passen wij ons tot in de puntjes aan om als verlengstuk van uw organisatie inkomende gesprekken aan te nemen, als start voor weer een positieve klantervaring voor uw bedrijf, merk of organisatie.

Direct contact

contact center
Clip-path

Partner met wecall

Jij hebt meer profijtelijke klantcontacten nodig? Spreekt onze manier van werken u aan? Laten we dan een afspraak plannen om de mogelijkheden te bespreken.

Neem contact met ons op

Kom wecall versterken

Ben je een mensen-mens? Heb je de ambitie om sterker te worden in telemarketing of klantenservice? Dan is wecall op zoek naar jou. In dat geval: bel ons via 071-711 00 20.

Bekijk onze vacatures

© 2020 all right reserved

Website: Donkeys & Co.