Over wecall

Wij zijn een jonge, frisse organisatie die expert is in telefonisch klantcontact. Of deze nu voor sales, service of research doeleinden worden gepleegd. Onze directie en managers hebben hun sporen verdiend in de branche. Deze ervaring geeft ons een stevige fundering om onze opdrachtgevers meer grip te geven op hun klantcommunicatie.

We provide grip on customer communication, because communication matters

Onze drijfveren
Voor ons wecall’ers is het een sport om in korte gesprekken te bouwen aan de positieve beleving rond uw merk, bedrijf of organisatie. Bij ons gelden niet alleen drijfveren als het aantal gesloten verkopen, hoeveelheid verwerkte inbound calls en het aantal afgenomen enquêtes. Nee, belangrijker vinden wij de positieve beleving van uw consument rond uw merk, bedrijf of organisatie.

Onze werkwijze
Wij werken als een kameleon en passen ons tot in de puntjes aan om als verlengstuk van uw organisatie de zorg voor de inbound en outbound klantcontacten uit handen te nemen. Wij nemen de verantwoordelijk voor ieder klantcontact bijzonder serieus. Onze mensen staan klanten altijd professioneel te woord, zijn sterk in goed luisteren en in gevat reageren en schakelen snel om beloftes waar te maken. Alles om positieve indruk te maken op uw (potentiële) klant.

wecall kwaliteit
Wij hebben ons de strategie eigen gemaakt om uw klantcontacten uit te bouwen. Uit te bouwen tot een hogere klanttevredenheid, een hogere besteding per klant of tot een betere database om meer potentiële klanten te targeten. Wij coachen de agents persoonlijk én on-the-job. Zo weten onze mensen klantcontacten te plaatsen binnen de uitgestippelde strategie om vanuit die basis, bij ieder contact steeds meerwaarde te boeken. Naast de interne training en coaching, laten we de telefonische gesprekken controleren door het DMCC (compliance specialist in klantcontact). Deze organisatie traint en toetst ook onze startende wecall’ers en certificeert hen.

Compliance, Wet- en Regelgeving binnen klantcontact
In de basis houden we ons aan de wet- en regelgeving die binnen de klantcontact branche ‘Compliance’ wordt genoemd. Wij gaan verder en hechten grote waarde aan eerlijk, transparant en integer werken. Wij schakelen externe bureaus in om de naleving van de Compliance te monitoren en te zekeren binnen alle werkzaamheden.

Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen
Wij nemen de verantwoordelijkheid, ook in de maatschappij en zijn een Erkend Leerbedrijf en bieden stageplekken aan studenten die een loopbaan willen opbouwen binnen sales, klantcontact of klantenservice.

Wij investeren in jonge, talentvolle professionals. Geven ze on-the-job training en coaching. Essentieel is een positieve, open werkomgeving waarin ontwikkeling van talent en verbetering van skills centraal staat.

Ook ‘buiten kantoortijden’ draagt wecall een steentje bij. Wij sponsoren de Leidse voetbalvereniging LVV Lugdunum.

 

Werken bij wecall?

Ben jij die salesheld, accountmanager of alround alleskunner? 
Dan zijn wij op zoek naar jou!

Bekijk alle mogelijkheden

Wij werken voor de volgende klanten

Clip-path

Partner met wecall

Jij hebt meer profijtelijke klantcontacten nodig? Spreekt onze manier van werken u aan? Laten we dan een afspraak plannen om de mogelijkheden te bespreken.

Neem contact met ons op

Kom wecall versterken

Ben je een mensen-mens? Heb je de ambitie om sterker te worden in telemarketing of klantenservice? Dan is wecall op zoek naar jou. In dat geval: bel ons via 071-711 00 20.

Bekijk onze vacatures

© 2020 all right reserved

Website: Donkeys & Co.